Worst dealership ever, great place to get verbally harassed by employees for doing absolutely nothing. Park where one employee asked you to and get aggressively yelled at by another for it, absolute jokes. Go to literally any other Ford
6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Worst dealership ever, great place to get verbally harassed by employees for doing absolutely nothing. Park where one employee asked you to and get aggressively yelled at by another for it, absolute jokes. Go to literally any other Ford
Terrible service. Took the day off to get my tires and oil changed. Only to be told after I waited two hours that they did not have the rims for my tires. Also, I wanted my keyless entry to be activated and that was not possible. Very disappointed as their opening hours are difficult to navigate during work time.
made appointment, when I got there they said they didnt have me in the system and made me feel guilty about their mistake. After an hour, they told me that they couldnt do the job because they didnt have admin key, which was why I went there. Then they tell me Im lucky they didnt charge me. What kind of business is this? Never again....
N’achetez pas d’auto chez ce concessionnaire ❗️ J’ai fait l’achat d’une Ford Fusion Platinum 2018 le 15 janvier 2019. Une semaine avant la prise de possession, le concessionnaire m’a appelé pour me dire qu’il ne pouvait me livrer le véhicule parce qu’il avait été endommagé par les déneigeurs et avait $18 000 de dommages.Finalement, ils mont avoue l’avoir vendu à quelqu’un d’autre pour plus.
Excellent service reçu chez Dupont & Dupont Ford lors du rachat de mon véhicule et de son transfert vers les États Unis. Steve Phaneuf, Directeur général des ventes a trouvé les solutions dont j'avais besoin dans l'immédiat. De plus, l'équipe du service de l'entretien ont été très généreux lors de ma dernière visite, m'épargnant des frais que j'aurais normalement due payer.
Excellent service! Personnel courtois et chaleureux.
Plus jamais! /Never again!
Bon service et des gens accueillants.
Le personnel furent a l'écoute de mes mésaventures avec Ford et m'ont démontré que j'ai peu être mal frapper les 2 fois précédentes mais on compris mon point de vue. Merci de la sympathie démontré et les "tips" pour bien faire valoir mes points de vue avec Ford Canada
Bon service
Très bon service mais je trouve que les heures de service ne sont pas assez longues à comparer à d'autres concessionnaires
Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.